Przepustnice podwójnie mimośrodowe z napędami serii PP-HAL, PP-MAG, PP-PAK

Przepustnice podwójnie mimośrodowe serii PP-PAK, PP-MAG, PP-HAL z napędami dostępne są w szerokim zakresie wykonań materiałowych (korpus, dysk, uszczelnienie) oraz produkowane są z różnymi rodzajami napędów. Przeznaczone są one do odcinania i regulacji mediów w instalacjach wody (np. instalacje sanitarne, instalacje p-poż), cukrzycy, powietrza, tlenu (w tym wypadku dostarczane są w wersji odtłuszczonej), węglowodorów (np. benzyna, diesel, gliceryna), spirytusu, pary wodnej i innych.

Dzięki zastosowaniu systemu mocowania uszczelnienia w korpusie poprzez wkręcany pierścień dociskowy (Seat Retainer Ring) korpus przepustnic wykonany jest jako „monoblock” (jednoczęściowy), co zapobiega potencjalnemu wyciekowi medium z instalacji. Poza tym, zastosowanie pierścieni dociskowych zapewnia łatwą wymianę uszczelnień dysku przepustnic. Średnice pierścieni dociskowych są tak dobrane dla poszczególnych wielkości przepustnic, by ich średnice zewnętrzne mieściły się pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną średnicą uszczelek stosowanych do montażu przepustnic pomiędzy kołnierzami rurociągów, a przepustnicą – co dodatkowo zabezpiecza możliwość wystąpienia nieszczelności instalacji.

Napędy, wykorzystywane do produkcji przepustnic podwójnie mimośrodowe serii PP-PAK, PP-MAG, PP-HAL z napędami, zapewniają ich zamknięcie zgodne z deklarowaną klasą szczelności, łatwe otwieranie i płynną regulację. Dobierane są one w zależności od wymaganej średnicy przepustnic, ciśnienia i temperatury nominalnej, rodzaju medium oraz parametrów ich pracy (temperatura i ciśnienie pracy oraz ciśnienie różnicowe).

Przepustnice podwójnie mimośrodowe z napędami serii PP-PAK, PP-MAG i PP-HAL produkowane są w zakresie średnic:

DN50 – DN1200 (NPS 2″ – NPS 48″) dla klas ciśnieniowych wykonania PN10, PN16, PN25 i CLASS 150 oraz DN65 – DN600 (NPS 2,5″ – NPS 24″) dla klas ciśnieniowych wykonania PN25, PN40 i CLASS 200.

Główne cechy przepustnic podwójnie mimośrodowych z napędami Serii PP-HAL, PP-MAG, PP-PAK

  • Przepustnice przeznaczone są do pracy dysku w zakresie 0°- 90°;
  • twardość korpusów przepustnic jest zgodnie z normą API 598 i ASME B16.34;
  • przepustnice z korpusami wykonanymi z materiału A216 WCB dostarczane są w standardzie z wynikiem badania udarności w -29°C (minimum 27J);
  • na żądanie wykonanie testu udarności możliwe jest w innej temperaturze i dla innych wykonań materiałowych korpusów;
  • przepustnice dostępne są zarówno z uszczelnieniami miękkimi (PTFE i RPTFE) jak i uszczelnieniem metal/metal;
  • przepustnice PP-PAK, PP-MAG, PP-HAL (PN25, PN40 i CLASS 300) wykonane są ze specjalną pyłoszczelną konstrukcją ich trzpieni umożliwiającą stosowanie tych przepustnic na silnie korozyjne media dla większości aplikacji w przemyśle rafineryjnym i petrochemicznym przy różnych ciśnieniach i temperaturach;
  • szczelność dławnic przepustnic testowana jest zgodnie jest zgodnie z TA-LUFT, ISO 15848-1, ANSI/ISA-SP-93;
  • wszystkie oferowane przepustnice dostępne są również w wykonaniach materiałowych zgodnych z normąGOST 977-88;
  • przepustnice z uszczelnieniami miękkimi (PTFE i RPTFE) wykonane są zgodnie z klasą szczelności A wg normyPN/EN 12266-1, a z uszczelnieniem metal/metal wykonane są zgodnie z klasą szczelności V według normyANSI FCI 70-2-2003;
  • jednoczęściowe trzpienie przepustnic wykonane są w wykonaniu antystatycznym i zgodnie z ATEX/94/9/CEgrupa II kategoria 2GD;
  • wszystkie kołnierze przyłączeniowe napędów przepustnic wykonane są zgodne z normą ISO 5211

Temperatura stosowania przepustnic podwójnie mimośrodowe z napędamiSerii PP-PAK, PP-MAG, PP-HAL:


  • z uszczelnieniem miękkim: od -20°F do 410°F (od -29°C do 250°C)
  • z uszczelnieniem FIRE SAFE: od -20°F do 410°F (od -29°C do 250°C)
  • z uszczelnieniem metal/metal: od -20°F do 932°F (od -29°C do 500°C)

Wykonania materiałowe przepustnic podwójnie mimośrodowe z napędamiSerii PP-PAK, PP-MAG, PP-HAL:

 

  • A216 WCBA351
  • CF8A351
  • CF8M
  • Inne wykonania na zapytanie.